Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Συγγραφείς που θέλω να γνωρίσω tag...


Πριν από λίγες μέρες μου έκανε tag η Chryssa Tsantsaraki , διαχειρίστρια του αγαπημένου μου blog "Η φαντασία είναι το παν". Το tag είναι "Συγγραφείς που θέλω να γνωρίσω". Ξεκινάμε...

                                                                   1. J.K.Rowling

  
Δεν νομίζω να υπήρχε καμία περίπτωση να μην έβαζα την παραπάνω συγγραφέα. Σημάδεψε την παιδική μου ηλικία και είναι μέχρι σήμερα η αγαπημένη μου συγγραφέα και ο άνθρωπος που θαυμάζω όσο κανένα.

 2. Suzanne Collins


Η συγγραφέας της πιο αγαπημένης μου τριλογίας δεν θα μπορούσε νομίζω να λείψει από αυτή την λίστα. Την υπερ-αγαπώ αυτή την γυναίκα.

3. James Dashner


Mπορεί να έχω διαβάσει μόνο το πρώτο βιβλίο της τριλογίας του αλλά έχω εντυπωσιαστεί με την φαντασία του αλλά και με τον κόσμο του.

Αυτοί είναι κάποιοι από τους συγγραφείς που θέλω να γνωρίσω. Έχω αρκετούς ακόμη αλλά οι περισσότεροι από αυτούς έχουν πεθάνει.
Θέλω πολύ να ευχαριστήσω την Χρύσα για το tag της και εγώ με την σειρά μου κάνω tag τους :
1.teenS+bookS+headphoneS 2. My color secrets αλλά και όποιον bloger θέλει να κάνει..

2 σχόλια: